Personeelszaken uitbesteden
arrow_drop_up arrow_drop_down

Hr-ondersteuning


Professionele HR-ondersteuning, wij ontzorgen u volledig.

Download onze gratis checklist HR-basis zaken op orde en kijk waar uw HR-afdeling staat.

Huur een expert in voor jouw personeelszaken


De personeelsadministratie wordt vaak als lastig en omslachtig ervaren. Het wordt meestal opgepakt in de vrije uurtjes en als eerste weer opzij gelegd in de waan van de dag. Toch is het vanwege wettelijke verplichtingen, en de wens om werknemers tevreden te houden, zeer belangrijk voor de algehele bedrijfsvoering. Dit geldt vooral voor organisaties, waar vaak geen eigen medewerker beschikbaar is die zich volledig bezighoudt met alles omtrent het personeel. Of in situaties waar een tekort is aan HR-personeel.


Onze oplossing

Met ons digitale HR-systeem kunnen wij uw administratie volledige te digitaliseren. Maar personeelsadministratie is uiteraard meer dan alleen wat gegevens bijhouden. Een goed beleid met duidelijke doelstellingen en taken geeft rust in de organisatie en draagt er aan bij dat werknemers juist voor u willen blijven werken. Het uitvoeren van personeelsadministratie is voor ons een kernactiviteit en krijgt alle aandacht die het verdient.

Voordelen van een expert inhuren

✓ Persoonlijk contact
✓ Tijdbesparing
✓ Nauwkeurige verwerking
✓ Deskundige professional voor personeelszaken en salarisadministratie
✓ Aantrekkelijk tarief
✓ Volledige oplossing in één pakket
✓ Eindeloos veel mogelijkheden


Voordelen uitbesteden van HR-taken

Geen eigen 

HR-adviseur nodig

Strategisch personeelsbeleid: 

minder verloop van personeel

Veel meer focus 

op eigen business

Extra HR-capaciteit -kennis-kunde

HR-project?

Ukunt er ook voor kiezen om een (eenmalig) HR-project te laten uitvoeren op locatie vanaf € 75 per uur:

Mogelijke interim-rollen:

  • HR-medewerker (basis HR-zaken op orde brengen);
  • HR-adviseur;
  • HR-manager;
  • Projectmanager HR;
  • Organisatieadviseur (inrichten en optimaliseren van uw organisatie en processen);

Voordelen:

  • Een snelle en effectieve oplossing voor elk HR-project;
  • Zorgvuldig en met oog voor kwaliteit;
  • Uitgevoerd door een ervaren HR-expert;
  • Inclusief advies;
  • Aantrekkelijk tarief.

Tijdens ons intakegesprek bespreken we uw specifieke situatie en behoefte.

Wanneer u ons laat weten interesse te hebben in onze service, dan maken wij een afspraak bij u op locatie. Tijdens een eerste intakegesprek wordt de huidige situatie binnen uw organisatie geïnventariseerd en worden alle wensen besproken. Na het gesprek ontvangt u een samenvatting van de besproken onderwerpen en een duidelijke prijsopgave. Na uw akkoord maken wij een planning voor de verdere implementatie van onze service binnen de organisatie. Vul onderstaand contactformulier in, wij nemen dan spoedig contact met u op.

Meer informatie?

Elke organisatie is uniek en daarom gaan wij graag met u in gesprek om te zien hoe we u kunnen helpen. 


Marcel Suylen

Sr. HR-adviseur / eigenaar Claarensteyn Consulting Group


  • Uw gegevens worden behandeld conform ons privacystatement.
 


We use cookies