Over Claarensteyn Consulting Group

Specialist voor ondernemers met personeel 

 26 jaar ervaring in de zakelijke markt

Ontzorgen

Ondernemers helpen met het (in-)regelen van  "randzaken", rondom de kern van het bedrijf de commercie. Dat is de reden dat ik in 2009 voor mijzelf gestart ben met Claarensteyn. Als de "randzaken" goed geregeld zijn heeft de ondernemer alle focus op de commercie en kan het bedrijf groeien. Met "randzaken" bedoel ik:  personeelgerelateerde zaken, het managen en afdekken van de bedrijfsrisico's (rondom het werken met personeel) en zorgen dat de ondernemer en zijn personeel een goed pensioen hebben. Met deze zaken kunnen wij u goed helpen. Wij richten ons primair op werkgevers vanaf 25 medewerkers, het segment grootzakelijk. In dit segment hebben wij ruim 25 jaar ervaring.


Voor werkgevers:

Ons kantoor houdt zich bezich met Pensioenadvies & Zakelijke verzekeringen, dit zijn belangrijke onderdelen van het ondernemerschap. Bij een goede invulling hiervan ontstaat er financiële rust in uw bedrijf en zijn medewerkers tevreden. Dat betekent dat u zich kunt richten op uw kerntaken: uw bedrijf runnen. 

Veel van onze klanten zijn Haven- gerelateerde bedrijven, Marketing-bureau's,  ICT- adviesbureau's, Horeca & Overige zakelijke dienstverlening.


Voor werknemers:

Verder adviseren wij individuele werknemers over hun (financiële) pensioensituatie. Vaak maken we dan een verkorte financiële planning om de specifieke financiële situatie van de werknemer inzichtelijk te maken. Hierdoor kan de werknemer de juiste beslissingen nemen, bijvoorbeeld door een pensioenaanvulling te realiseren. Dit kunnen wij dan voor deze medewerker inregelen.


Onze waarden:

-Uw eigen vaste contact persoon

-Goede bereikbaarheid, via chat, e-mail, whatsapp, onze website en per telefoon

-Deskundigheid & kwaliteit

-Transparante tarieven

- 26 jaar ervaring


Werkgebied:

Wij werken landelijk in tegenstelling tot veel andere bureau's, wij houden kantoor in Heinkenszand (ZLD) en Amsterdam, daarnaast ontvangen wij klanten op de kantoren van Regus op diverse lokaties in Nederland.  Uiteraard komen wij ook graag naar uw bedrijf voor een goed gesprek.  


Plezier:

Persoonlijk geeft het mij veel energie om een klant verder te helpen door inzicht te geven in zijn of haar situatie en om samen de juiste oplossingen te zoeken. Vaak kom ik best moeilijke vraagstukken tegen, maar dan geeft het mij een kick om deze toch op te lossen!


Marcel Suylen,

Directeur / eigenaar



Achtergrond Marcel Suylen

Marcel heeft HEAO-Economisch Juridisch, Organisatiekunde & MBA-Insurance met succes afgerond. Hij heeft onder andere op de assurantiebeurs in Amsterdam gewerkt voor Allianz, verder heeft hij gewerkt bij Reaal, Univé & Rabobank. Sinds 2009 heeft hij zijn eigen kantoor in Pensioenadvies & Zakelijke verzekeringen, gericht op ondernemers met personeel.