We use cookies

Personeel & Organisatie pensioenadvies | verzekeringen 

Zorgeloos ondernemen met personeel 

 Uw risico's zijn onze risico's

Zorgeloos ondernemen & managen

Organisaties helpen met het beoordelen, managen & verzekeren van personeels- & bedrijfsrisico's, zodat u zorgeloos kunt ondernemen & managen, dat is ons doel. 

Eigenlijk managen wij de belangrijke randzaken van uw organisatie zodat u zich kunt richten op de kern van uw bedrijf.

Wij richten ons primair op werkgevers vanaf 25 medewerkers, het segment grootzakelijk. In dit segment hebben wij ruim 26 jaar ervaring.


Rust & stabiliteit in uw organisatie

Ons kantoor houdt zich bezich met Personeel & Organisatie, Zakelijke verzekeringen & Pensioen. Veel van onze klanten zijn Bouw-, Haven- gerelateerde organisaties, Marketing-bureau's,  ICT- adviesbureau's, Horeca & Zakelijke dienstverlening.


Onze waarden:

-Uw eigen vaste contact persoon

-Goede bereikbaarheid, via chat, e-mail, whatsapp, onze website en per telefoon

-Deskundigheid & kwaliteit

-Transparante tarieven

- 26 jaar ervaring


Werkgebied:

Wij werken landelijk in tegenstelling tot veel andere bureau's, wij houden kantoor in Heinkenszand (ZLD) en Amsterdam, daarnaast ontvangen wij klanten op de kantoren van Regus op diverse lokaties in Nederland.  Uiteraard komen wij ook graag naar uw organisatie voor een persoonlijk gesprek.  


Marcel Suylen,

Directeur / eigenaar


Achtergrond Marcel Suylen

Marcel heeft HEAO-Economisch Juridisch, Organisatiekunde (Uva) & MBA afgerond. Hij heeft gewerkt voor Allianz, Reaal, Univé & Rabobank. Bij deze laatste 3 werkgevers is hij directeur/manager geweest van het verzekeringsbedrijf. In deze rol heeft hij veel ervaring opgedaan met Personeel & Organisatie, personeelsbeleid en organisatieveranderingen. Tevens heeft hij ca. 26 jaar ervaring als zakelijk verzekerings-& pensioenadviseur in de grootzakelijke markt. Kortom het managen van uw personeelsrisico's en bedrijfsrisico's is zijn vak!