Over Claarensteyn Consulting Group

HR, Pensioenen & Verzekeringen

Onze missie: 

Wij nemen 3 belangrijke randzaken over van jou, zo ontstaat een super scherpe focus op jouw business en jouw financiële toekomst!"

Gestart in 2009

Ondernemers helpen met het (in-)regelen van  "randzaken", rondom de kern van het bedrijf de commercie. Dat is de reden dat ik in 2009 voor mijzelf gestart ben met Claarensteyn Assurantiën. Als de "randzaken" goed geregeld zijn heeft de ondernemer alle focus op de commercie en kan het bedrijf groeien. Met "randzaken" bedoel ik:  personeelgerelateerde zaken, het managen en afdekken van de bedrijfsrisico's en zorgen dat de ondernemer en zijn personeel een goed pensioen hebben. Met deze zaken willen wij u graag helpen. Wij richten ons enerzijds op de werkgever en anderzijds op de werknemer.


Voor werkgevers:

Ons kantoor houdt zich bezich met Pensioenadvies & Zakelijke verzekeringen, dit zijn belangrijke onderdelen van het ondernemerschap. Bij een goede invulling hiervan ontstaat er financiële rust in uw bedrijf en zijn medewerkers tevreden. Dat betekent dat u zich kunt richten op uw kerntaken: uw bedrijf runnen. 

Wij richten ons op ondernemers en hun bedrijf, van 10 tot ca. 50 medewerkers veel van onze klanten zijn Haven- gerelateerde bedrijven, On- & offshore, Industrie, Marketing-bureau's,  ICT- adviesbureau's, Advocatenkantoren, Handelsondernemingen, overige zakelijke dienstverlening.


Voor werknemers:

Verder adviseren wij individuele werknemers over hun (financiële) pensioensituatie. Vaak maken we dan een verkorte financiële planning om de specifieke financiële situatie van de werknemer inzichtelijk te maken. Hierdoor kan de werknemer de juiste beslissingen nemen, bijvoorbeeld door een pensioenaanvulling te realiseren. Dit kunnen wij dan voor deze medewerker inregelen.


Onze eigen aanpak:

Uit onze ervaring bij diverse klanten hebben wij geleerd hoe we u als klant het beste kunnen ontzorgen. En daarmee krijgt u nog meer  focus op uw eigen business. Graag informeren wij u hierover.


Werkgebied:

Wij houden kantoor in Heinkenszand (ZLD) en Amsterdam, daarnaast ontvangen wij klanten op de kantoren van Regus op diverse lokaties in Nederland.  Uiteraard komen wij ook graag naar uw bedrijf voor een adviesgesprek. 


Plezier:

Persoonlijk geeft het mij veel energie om een klant verder te helpen door inzicht te geven in zijn of haar situatie en om samen de juiste oplossingen te zoeken. Vaak kom ik best moeilijke vraagstukken tegen, maar dan geeft het mij een kick om deze toch op te lossen!


Marcel Suylen,

Directeur / eigenaar




HR-advies, Pensioenadvies, verzekeringen


Wat zijn onze waarden?

Vertrouwen en betrouwbaarheid

Vertrouwen en betrouwbaarheid zijn voor ons belangrijke basisprincipes.

Wij luisteren naar de klant

Om tot een passend advies te komen, luisteren wij aandachtig naar de klant. 

Deskundigheid & vakkennis

Jaarlijks volgen wij trainingen, opleidingen en PE-dagen, zodat onze kennis & vaardigheden up-to-date blijven. 

Moderne communicatie & werkvormen

Wij  maken gebruik van moderne communicatiemiddelen.

Transparante tarieven

Onze tarieven kunt u terugvinden in ons tarievenoverzicht.