Zieke medewerkers kosten bedrijven gemiddeld € 405,- per dag
Zieke medewerkers kosten bedrijven gemiddeld € 405,- per dag
Als werkgever bent u verplicht het loon van een zieke medewerker door te betalen, en dat kan wel 2 jaar duren. Daarbovenop komen kosten voor re-integratie, het inhuren van vervangend personeel en zelfs omzetverlies. Deze kosten kunnen snel oplopen en uw bedrijf in financiële problemen brengen.
Gelukkig biedt een verzuimverzekering de oplossing.
Met een verzuimverzekering dekt u het financiële risico bij ziekte volledig af. Dit betekent dat u niet langer bang hoeft te zijn voor de onverwachte kosten die ziekteverzuim met zich meebrengt.
Door te kiezen voor onze aanvullende arbodienstverlening, nemen wij de verzuimbegeleiding van u over. Zo kunt u zich richten op het runnen van uw bedrijf, terwijl wij zorgen voor de administratieve afhandeling en de begeleiding van zieke medewerkers.
Met onze verzuimverzekering bespaart u tijd, geld en zorgen.